hallåj fre

de suger verkligen att jobba helger å de e så klart man kommer missa alllllt jag lovar ni kommer ha riktigt skoj imorn hah aja ...idag har jag jobbat efter de kom sammy å hämtade mig halvägs sen åkte vi ner till gården å bockys bil hade pajat på vägen så vå åkte dit  dom drog den på lina nånstans vi åkte tollbaka tilll saltsog å spelade lite boll sen va de hem å killen drog till eees på stan data ställe mmm data nörd  imorn ska de bli grillning hos george å fir ahan å sen ska dom tillsthlm ut buhu   jag får vara hemma  här  e lite bilder från att madde va här å annat shitt









elina sur


elina ännu mera sur


elina glaaad






  elaine väldigt vacker nykter men på fylla huh pain in the as hahah


         maddes micaela  sssåååååå underbar



        emilio snygging









Kommentarer
Postat av: Maddeliix

Vilka fina bilder :) på alla... Förutom den sista :P.. Ser helt muppig ut men det bjuder jag på.. Ett gott skratt förlänger livet :P..



Kram

2009-04-11 @ 08:48:16
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Milena

ahdu jag drack inte ens igår jag va hemma och började känna mig febrig och ont i kroppen, sen rinner de från näsan idag :( jävla skiiitpåsk haha

eller rättare sagt jävla skitförkylning!!

vet inte ens om jag ska dra och grilla och jag vet inte ens om jag ska dricka eller festa! så känner jag mig :(

2009-04-11 @ 10:40:53
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0