god morgon de e tisdag

och jag sitter med mitt kaffe ,har precis lämnat daniella på dagis .slogg på till 5 de e knight rider haha kollade altid på de när jag kom hem från skolan förr..

finns de nå bättre än spontan besök av sina vänner=) milena å natha kom upp igår kväll å vi satt på ballkongen å snackade lite dom hade vart å promenerat lååångt ..

idag ska jag nu försöka dra upp killen så vi kan antingen åka å handla om vi
får tag på nån bil el så drar jag med han ner på stan å köper present till leilas dop på lör . ska träffa jennie nåndag å prova hennes klänningar om nån passar =) har verkligen inget att ha på mig





                                                                

Kommentarer
Postat av: Milena

ska det där föreställa dig knasboll :) :P haaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaahaaaaaaa

2009-04-28 @ 19:24:37
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0