fredag forts

 när jag kom hem va äslkling ute på gården med daniella å hans syrra gina som e 7 år ..sen fortsatte vi ner till centrum å snackade lite senare kom natha leif å elina vi käkade lite pizza på onkel sen gick vi å satte os på vår balkong å drack kaffe medans killarna fixade nått med bilen nu e jag trött ,ungarna har härjat på balkongen hämtade upp anthony oxo så han fick vara med tjejerna lite å daniella fick sitt första skrap sår på knät

imorn slutar jag 12 å vi ska sola å grilla på balkongen hoppas jag välkommen den som vill hihihi


bilder pappa har tagit =)











Kommentarer
Postat av: Fia

Vi kommer ;-) nädå.. vi ska inte grilla med er, men vi ska grilla på vår balkong imorgon. Första gången för denna säsong! Men om det är fint väder så kanske vi kan ses och snacka lite skit, och få lite färg i solen jag behöver det

2009-04-24 @ 23:26:34
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Milena

hej sötnos, jag kmr gärna :P

2009-04-25 @ 00:30:48
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0