fortfarande ons

mötte claudis å agge med barnen i centrum när jag lämnade daniella så jag hängde med å drack lite kaffe å claudis hämtade sitt paket  med massa dekorations grejor om man vill göra egna sånna där häftiga tårtor ..nu kom jag hem å e hyper efter några koppar kaffe å igår tog jag penseln å körde på i köket så som JAG ville ha de för brorsan hade målat hel knasigt ,,ok de va fint men de va inte så som jag ville ha de haha men de vart riktigt lyckat å nu satte jag gardinerna som va i sov rummet i köket








där vid de vita strecket ska jag sätta upp 2 långa hyllor å ha hmmm lila fint porslin el svart el nått som passar ni vet talrikar å sånt 

Kommentarer
Postat av: Milena

fan va snyggt !!!!! de serr verklugen bra ut :)

2009-04-22 @ 12:41:23
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser bra ut!!

2009-04-22 @ 18:43:24
Postat av: Milena

hallu hallu skriva meeera häärraa :)

2009-04-23 @ 20:04:33
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0