tors

igår va sandra här å hälsade på så vi käkade lunch som natha lagade de va nån m ja döper den till purjo grattäng för de va ett jäkla snack om purjon hahah  makaroner köttfärs å så den där purjon så ost över de a ialf så va de riktigt gott . sen snackade vi lite så va de dax för sandra att åka hem de va kul att träffa dig ses i hälgen då ska vi röja !!

idag åkte jag å natha till hennes mamma för att hämta lite dricka till fre då vi ska ut å fira henne på 21 års dagen de vart massa sprit men jag dricker inte de har lärt av mina mistag nu så jag får snyllta lite öl från nån som e generös hohih   när vi kom hem käkade vi lunch vart resten av PURJO gratängen  å våra bästa år till de sen gick vi å hämtade daniella från dagis kl 14 de hade gått bra där så vart de en promenad till saltskogs park å skakade ner lite äpplen från deras fina äppel träd  skulle göra äppel paj men de orkade vi inte vi färgade håret =)  el hon gjorde de jag snodde de som vart över å de räkte till att göra lite slingor i mitt hår .

vart riktigt fint . oftast när jag velat ha den här färgen har de bara blivit mörk mörk brunt men den här färgen  vart riktigt bra här  e en bild

inte vacker men ärlig hahah


snuttis





Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt hon är eran lilla tjej :D

Är det lugnt om jag länkar din blogg från min blogg? Tänkte börja följa din nu när man bara är hemma och är mammaledig... :P



/Emelie

2008-09-05 @ 20:58:57
URL: http://www.metrobloggen.se/emie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0