tisdag pluss massa svamp

idag lämnade jag daniella på dagis kl 9 sen upp igen tänkte  krypa ner i sängen med darling men så vart de inte vi stack till vår stora svamp skog å plockade hela 5 kg kantareller de va grymt mycket hittade värsta gömman !!när vi kom hem kl e nu 20:00 prick och jag har haft 5 festingar som kryper på mig yjääääk sammy har inte haft en ända lyllo . känns som de kryper överallt !!daniella somnade tidigt verkar som hon blir slut av att vara på dagis vi kollade på arkiv x den va så där, va dålig kvalite på den . sammy kör leif till konsum sen kommer dom in å kollar på film om inte jag sllocknat känner mig helt färdig .. imorn ska jag jobba och sammy har gått tebax till sitt riv håltagnings jobb i väntan på scania så daniella kommer få vara på dagis längre


se ya bilder kommer här


sköljs
                                                         









på torken                                                                                                









rensar





blå svamp luktar lakrits



Kommentarer
Postat av: Natah

iiiiinga hål :D geee mig lite kantareller!

2008-09-09 @ 20:41:20
URL: http://laaala.blogg.se/
Postat av: Carina

Shit, tänk om man hade sådan tur i skogen

2008-09-10 @ 08:57:45
Postat av: Mia

Sån tur vill jag också ha, kantareller är ju så gott :)

2008-09-12 @ 15:06:22
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0