tis

 älskling har suttit och fixat min blogg =)

 idag har jag jobbat 15 -22 tiden gick väldigt fort idag va på toppen humör diggade tillomed musicken som kom på tv  programmet där reinfeldt va med dom spelade alphavile  ett sååå gammalt band som  kanske mamma lyssnade på i unga dar om ens de haha
ialf nu e jag hemma åhh sitter och funderar på allt jag vill göra när ekonomin e ordnad här först ska ialf  jag ock killen ut på en romantisk middag de va länge sen då blir de upp till kina restaurangen i sthlm med gröna ute stolar mot gammla stan värsta goda maten där  och  "fira" att vi klarat de här hihih sen
ut på en kryssning med gänget vilket jag har planerat i  nov men då e de ju haloween så de e i valet och kvalet där
sen ialf en resa ,sista minuten med nathalie å hennes kille nånstan vaaarmt och bara koppla av  fast de blir nog nästa år feb mars kanske

sen vill jag ta en feteeing shopping tur och köpa en ny  vinter garderob de kommer nog va de första jag gör  .åh har sett så mycket fint på in o fin så kanske hela lönen går att shoppa där ..  ne killen får nog ta mitt bankomat kort när jag får lön

ser fram emot milensa födelsedags fest på lör http://sensualee.blogg.se/

här e min bebis blogg hihih http://jlindell.blogg.se/


nu ska jag snart lägga mig natti

Kommentarer
Postat av: milena

skitfiint med de bilderna och ramarna :)

hahah jag längtar oxå :P

2008-09-16 @ 23:03:15
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0