supriseee kul kul party

hej hej allihopp som följer min lilla bloggg

igår hade vi vår suprice party för nathalie de va så jäkla skoj hon fattade naaada . och sandra å dennis nära vänner bangade henne på morgonen  och nathalie vart skit förbannad å ställde in hela kvällen ,happ tänkte jag trodde inte hon skulle ställa in hela kvällen för de hahah men jag spelade dum hela dan å höll med om att sandra  vaa såååå dum som gjorde så haha kl sju mötte sammy upp alla i centrum fick tag i hennes barndoms kompis  som  här i södertälje oxo =) 

de va precis lagom  jag han sminka henne å hon vart såå fin =) sen  skulle hon börja springa fram å tebax till deras lägenhet då fick jag lite panik för alla skulle in till dom  å gömma sig men ialf sammy messar att dom e på väg el jag uppfattade de som att dom va i lägenheten  hon ska in så klarrt springa in igen å jag får  ännu mer panik  jag springer  efter för jag vill ju inte missa hela suprisen  men ingen där , hon vänder sig om å kollar konstigt  på mig  jag vet inte vad jag ska säga å slänger ur mig ta med dina tub toppar  ,


jaha ja ,jaja säger hon jag går in till mig å ser alla vid hissen gömmer sig fort som fan  vid sidan av hissen typ 15 pers hahah såg så kul ut . sen kommer alla in till mig å jag stänger in alla i vårt sov rum trångt värre haha sen messar jag att hennes lilla e gnällig vilket  jag aldrig gör annars men de tog sån tid för henne å folket vart grillade i sov rummet . 

kvällen vart lyckad  här e lite bilder 









                                                                         


                                               gömmer sig i porten 

                                                                    
                                               suuupppprise!!!!!!



                                                  piiiinsamt!!!




                                                   natha och jag 



                                                    elina natha och jag 




                                                     nathale och sandra


                                                           sandra och sandra



                                                              sandra och pojkvänn dennis




                                                                     jag och sandra



                                                                       leif och natha


                                                                                                     puuuuuuussss
                                                                                



                                                                                                farbror gogo86  och daniellla
                                                                              




                                                                         



                                                                                                             sandra och milena
                                                                           



                                                                                                      grym bild bara
                                                                        




                                                                           




                                                                





                                                                                                                               love you                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo shheeeppp mia du måste verkligen se över ditt ordföråd..... läs o se själva adda mig www.playahead.se på GOGO86 SÅ kanske du får till det inatt ;)

2008-09-06 @ 14:01:22
Postat av: milena

haha vilka fina bilder :D LYckad kväll det vart :D tack för att du delade med dig av din korv i bilen hahah jag va skithungrig Pusss

2008-09-06 @ 20:23:23
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0