ons

lillan e på dagis och jag sitter hemma  , finular lite på min blogg ,försöker lära mig hur man fixar med alla sifror  å koder hur knöligt som  helst tycker jag

börjar få ont i halsen kommer säkert från dagis för daniella låg och hostade igår man hoppas ju  alltid att sitt barn ska klara sig utan alla sjuk dommar som kommer nu i början på dagis perioden men icke då  .hoppas hon inte blivit värre undere dagen  men tur e jag ledig imorn å behöver inte ta vård av baren ..

har taigt ner alla gardiner från fönsterna och har dom i maskin honey får hänga de på tork när han kommer hem om han ser de här duuu ..mhmhmh jobbar 15-22 ska ta bussen 14:15 intresant va  ,,jaha nu e de oprah på tv å repris el fortsättning följer  känner igen avsnittet ialf

big bang vart de inte vi lever fortfarande .. mmgkänner mig så svullen i magen käkade nudlar till lunch så tar jag med mig kantarell sås  och potatis till jobbet tur att vi hittade så mycket får vi leva på de resten av månaden för vi e så panka att de inte ens finns på världs kartan hahah men då känner man att man lever å de vänder snart så de bara bita ihop .

ska gunga lite på min ab swing har slarvat med de nu men de e ju ändå ingen  bad säsång så man behöver inte ligga i så hårt hohohoho 



                                                               seeee yaaaa

e ganska nyfiken på vem som e inne på min blogg vågar ni ge er till känna =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag är en, dock dålig på att lämna kommentarer.

Hittade hit via familjeliv tror jag det var.

Återkommer för att jag gillar det du skriver

2008-09-10 @ 13:59:28
Postat av: Emilio & Micaelas Mamma

jag läser men det visste du nog redan..

ha det bra.. kram!

2008-09-10 @ 15:17:10
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: millan

Millan...angelinas mamma :D

2008-09-10 @ 15:22:37
URL: http://metrobloggen.se/angelinasmami
Postat av: milena

Jag läser oxå din blogg :P pusss

2008-09-10 @ 15:41:58
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Natah

Jag läser! -nähä(?) status :D

2008-09-10 @ 22:38:57
URL: http://laaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0