ons

idag e jag ledig skönt va ute på morgon promenaden nyss med chido och daniella så  mötte vi på daniellas dagis på vägen å gissa om hon började skrika och  trodde jag skulle lämna henne stackare  men när vi sen fortsatte och hon märkte att hon inte skulle till dagis  så lipade hon nästa åt ungarna på dagis som att jag e hemma de e inte ni ..

ska plugga till körkortet nu



 mus flickorna e här och har ätit fisk pinnar och potatis mos snart ska vi ut på en liten promenad med hundarna  här e  lite bilder från idag försökte göra som inbakade flätor  men snurr i daniellas hår

a


























kl e halv 5 har vart på en promenad med musarna och hundarna vi svängde förbi elaine och tog en snabb kafffeeeee sen skulle natha till kyrkan för dop samtal japp de va snbba steg hem nu sitter jag här och ska passa på att plugga lite mer när inte sammy e hemma


kvällen kl e snart tio och jag ser bara skyltar och pilar framför mig nu ska de sitta i !! har pluggat ihjäl mig nu ska röka lite sen kanske titta på efterlyst de e så deprimerande att hör allt som händer nej då föredrar jag nå roligar så sandra du får titta på de själv hihi imorn ska jag passa babe med nöje =) då kan dom busa

god night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0