Morgonens fasa! By killen samt baby

Ok..
då e det första gången man skriver här,
då tjejen bad mig göra pga morgonens hemska upplevelse
då jag satt uppe lite längre igår kväll o pyssla så e man inte så morgon pigg så att säga
mia har gått till jobbet o daniella vaken..jo
vad händer då hon har säkert vart vaken i en 2 timmar
hon sätter sig på mitt ansikte med en genom pissad samt bajsad blöja..
Hon har brutit av varenda en av mina cigaretter..
Samt tömt chidos mat skål på golvet..
hon har haft kul men inte jag ^^
tyvär tänkte jag inte alls på att ta en bild så det inte luktade så gott..
ville bara få bort allt o äta frukost nu sitter vi båda här o hon ler som vanligt.
hejhej

Kommentarer
Postat av: natta

Hahahahahahahahahahahaha ! daniella e bäst =) rätt åt dig!

2008-09-19 @ 15:33:49
URL: http://laaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0