mån...min och killens 8 års dag =)

glömde min och killens 8ÅRS DAG ajajajaj  DUUUUUUMMMA MIG I lördas va den  förlååååt baby men alla som känner mig vet att jag har ett minne som en kossa och jag varnade honom redan innan att jag säkert kommer att glömma den sagt och gjort sååå ledsen men nu e allt bra  tack för dom 8 fina åren med dig fler kommer de bli de vet jag =)  
och vi ska ut å fira den så fort vi har tid vi  får nyklarna imorn till nya lyan  så nu e de lite körigt sen dop på lör 50 -tals festen på kvällen efter dopet skoj skoj hoppas vi kommer iväg
 lillan har vart på dagis hela dan gjorde sin första täckning med ett löv på idag så sött måste rama in
nu e jag så hungrig vet inte vart jag ska ta vägen killen e nere å beställer pizza den kommer jag sluka på 2 min tog nyss en promenad med rambo och chido drog ner milena på en cigg eftersom hon bor i huset precis vid skogen de va ett givande kul samtal vi hade =) hahah 


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

heeeeej. hur mycke kostar kryssningen?

Vilka är de som ska me?

PussPuss =)

2008-09-29 @ 17:42:19
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

Jag vet faktiskt inte än. HAHA! Alla andra har redan bestämmt sig. Men jag ska nog ha nått rosa eller nån konstig färg.. måste ut och leta lite =)



Hur mycke kostar kryssningen?

2008-09-29 @ 17:57:14
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0