måndag

idag har luttan vart på dagis jag fick gå hem de va 9-11,30   dagiset e i samma hus som vi bor i så deras lekplats e på vår sida såklart jag stog å kikade hur de gick...
här hjälper vi mamma med disk maskinen innan dagis
 



lite bilder f rån morgonen



busa med voven e altid kul








nu ska jag snart äta nudlar å kolla på våra bästa år älskling e på stan å kopierar anställnings papper som han ska åka runt å ge till hans kompisar som finns på olika delar av scania . ser lovande ut han har pratat med en chef men jag hoppas inte för mycket för att inte bli besviken hör olika saker hela tiden dom behöver mycket folk , dom behöver inget  man ska ha bra betyg ,man behöver inga bra betyg ja vi får se
daniella sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0