måndag

idag har jag jobbat som en vanlig dag ringde och väckte killen 8:15 men trodde aldrig han skulle svara den sömntuta han e så jag vart helt paff när han svarade i mob och lät helt borta förtog att jag väckt honom då me hade inte mycket att välja på för lillan skulle till dagis kl ni  sen sa de tuuuuut i luren då trodde jag han hade somnat om

ringde upp igen och ropade i luren haaalllååå vakna sen  sa de tuuuut igen men som tur e så hade han vaknat och tagit lillan till dagis =)  efter jobet möte jag jennie och malin vid bårsta 10 min från mitt jobb  och babe kom rusande i full fart med fladrande öron till mig sååå söt jag och jennie fortsatte till henne och malin gick vidare till sitt . satt hos jennie ca en tim försökte lära babe ligg asså deras hund  men de gick inge vidare
och morfar i handfatet  får jag inte glömma länge sen juu hihih

deras katt som ser så gammal ut den e svart och vit och gråa morrhår


                                                      BABE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0