mån

idag har jag börjat jobba hel tid igen ,kunde knappt sova i natt för att jag längtade så ,hhaha så skönt att de rullar igen .. började 7:30-15  perfect  .började dagen med att färga håret på damen de va  jätte kul men vart inte så nöjd med resultatet men men ,brunt med blånda slingor ja va blir de? en dålig t...färgning  ,lär mig  aldrig att de aldrig blir  fint just den kombinationen men hon bryr sig inte så mycket de växer ut igen ..

honey kom och hämtade mig på jobbet med lillan i fram sätet så kul å se hennes smile när hon ser een=) hon hadee vart snäll å på bra humör på dagis .. men har märkt dom senaste dagaarna hur trottsen artar sig
lägger sig på golvet och gall gnäller el skriker men de e bara bita ihop ,har lååång stubin när de gäller sånt så jag kommer vara en riktigt jobbig morsa

nu kommer killen hem från promenaden  blir en film sen sussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0