lör

måste bara blogga lite fast jag inte har nått kul att skriva om . har slutat jobbet ,har vart jätte sliten idag imorse när jag vaknade så trodde jag hade försovit mig och fick ryck på killen om nått onödigt men sa förlåt lika snabbt på ett mess när jag stog vid busshåll platsen lite ombytta roller för de brukar vara han som försover sig .

älskling hämtade mig på jobbet sen åkte vi hem och gick in till natha och leif och åt lite  ugnstekt falu med potatis mos de va jätte gott satt och lallade lite och daniella pussade ihjäl elina idag hihi 

kanske ska på reis senare ikväll 
                                                                         



  













                                                                                                



vart inge reis idag ingen pallade mys kväll istället ,har en geisha choklad som väntar i köket ska sätta på en bra film snart

lite bilder från dan
                                                                                                                                ny dushad


                                                                                                  hittade pappas hörsel skydd i hallen va ju tvungen att prova




leker lite i sängen innan de e sussa dax



så går vi lite med bilen




sen upp i soffan och slocknar på min mage bästa

Kommentarer
Postat av: Mia

Va gullig Daniella är mot Elina :) Jag gillar din blogg!

2008-09-14 @ 09:53:03
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0