fredag.snack om , dagis ,bloggande och singel mammorna

kl e lite över sju lagar mat återkommere när jag får en lugn stund om en stund.. älskar att ha mååånga bollar i luften de ska va go gog go de e jag då mår jag bäst !

mmm de här va gott.halv bränt kött ,ris och champinjon sås vet inte om jag stavade rätt nu.. har säkert nån form av dyslexi skulle inte förvåna mig .men de e jag !orden kommer helt fel ibalnd men de bjuder jag på ..

fan satt å tänkta massa på bussen i morse som jag hade att skriva om här, men nu e de som bort blåst kändes som den10 min långa bussresan imorse tog en timma ,jag va helt i min egen värld .de va tur att jag inte glömde trycka på knappen när jag skulle av vilket hände mig här om dan ,när jag skulle till mamma men då va de iochför sig daniella som gjorde nått i vagnen å just då dök jag ner å  sen när jag kollar upp ser jag  hur vi åker förbi min håll plats de va riktigt skratt retande !!

lämnade lillan tiiidigt imorse 6:45 de va lite jobbigt för  hon typ halv sov fortfarande och så skulle man lämna henne där å hon börjar gråta =(   sen gick jag hem och ut med hunden sen sprang jag till bussen  skönt att dagiset är i samma hus som vi bor i men funderar faktiskt på att byta får lite dåliga vibbar av de el e de jag som e nojig

men tycker ni inte att de e fröknarnas uppgift att underhålla barnen tycker mest att dom sitter på sina rövar å kollar när ungarna skriker , men ok jag förstår att de  skulle va lite jobbigt om  dom skulle behöva bära alla barnen när dom skriker men hallå lek lite underhåll dom , har oxo hört att dom fått nån policy att dom inte ska få den där "KONTAKTEN"  med barnen me a jag vet inte nån som har nått råd?

bloggande  e de en trend som kommer fortsätta el kommer de dö ut   ..????alltså de e ju sjukt många som bloggar  känns som varenda jäkel har en blogg nu för tiden haha 

singel mammorna sitter och halv kollar på singel mammorna jag tycker de e lite fel  att  barnen ska vara med på de där ser så fel ut kommer ihåg en scen från förra säsongen då låg mamman i sängen med 3 killar och dotter och mamman frågade ungen
- ja vem ska mamma välja ???

hmm  får inte ungarna lite konstig syn på de där ??

men annars tycker jag de e kul att kolla på lite dubbel moral kanske  men men ..

promenad   
  killen  kom och hämtade mig från jobbet kl 16:00  sen ville jag så gärna att han skulle lära mig photoshop de vart en snabb kurs i det.. hehe men hängde inte med speciellt mycket älskar att ta bilder och trixa . sen tog jag en promenad ner till scania sjön med elaine ca 2 tim hundarna fick springa av sig och dom badade tilloch med brrr i de här kalla vattnet , kille har åkt iväg skulle hjälpa en kompis att bogsera en bil  så elaine kommer hit och kollar film kanske ringer in natha om du inte hunnit läsa de här !!;) och kommer in !!!lllillan står här vid datan och försöker  pilla på knapparna ska gosa lite med henne nu

de vart massa nu.. kommer kanske lite bilder från dagen seeeha yaaa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0