fredag

hej hej har jobbat idag sen åkte vi och stor haldlade de va skönt länge sen man hade  riktig mat i kylen !
skulle åka iväg till sandra och dennis och hjälpa till med deras lya dom köppt men tyvär har vi inga pengar till bensin =(

nathalie och fam kom in och käkade tumbrörulle alla e nu proppmätta å sega imorn blire partaj


kl e nu 21 nått ser inte riktigt vad vi skulle kolla film med natha och leif me alla med barn vet hur de kan bli skrik å gap å gnäll då tappar man lusten helt så de vart inget av de jag å sammy ska spela mystery case om ni vet va de e ? nehe men jag orkar inte förklara heller men iialf sen sammy trodde han skulle spöa mig i bowling vilket jag gjorde å han vart

heeeelt paff så älskar jag att tävla mot han i spel men oftast e de han som vinner i de mesta som i super mario där har jag inte en chans  . han e nu ute på sista svängen med hunden så jag ska göra en sån här tråkig lista

tagen på rullen


HUR
Går du: de vette fan men rakt tor jag
Svarar du i telefonen: hallå .
Fördriver du tiden: filar naglar...
Mycket pengar har du: helt black
Tjänar du pengar: japp får min första lön nu efter mamma ledig heten !
Ofta diskar du: lägger in i maskin varge dag.
Ofta städar du: när jag ser skit!
Många stör du dig på: oftast ingen
Ofta träffar du din familj: 1-2 gr i v.





en lista jag snott från nån


1. Hur gammal är du om 5år ?

28

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag ?

Min familj

3. Hur lång är du ?

163

4. Vilken är den senaste filmen du sett ?

Taken

5. Vem ringde du senast ?

emma 

6. Vem ringde dig senast ?

sammy

7. Hur löd det senaste sms:et du fick ?

- ja men dom små
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms ?

Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda ?

Skilda

10. När såg du senast din Mamma ?

2008

11. Vilken ögonfärg har du ?

grön

12. När vaknade du idag ?

06:45

13. Vilken är din favoritjulsång ?

?

14. Vilken är din favoritplats ?

just nu sängen

15. Vilken plats föredrar du minst ?

Toaletten

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år ?

På samma ställe som nu

17. Vad skrämde dig om natten som barn ?

Drömmar om stora stora last bilar

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast ?

de vet jag inte ,få som får mig att garva ordentligt

19. Hur stor är din säng ?

180

20. Har du stationär eller bärbar dator ?

Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig ?

med

22. Hur många kuddar har du i sängen ?

3 nu

23. Hur många landskap har du bott i ?

1

24. Vilka städer har du bott i ?

skärholmen  södertälje

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota ?

strumpor

26. Är du social ?

ibland

27. Vilken är din favoritglass ?

choklad

28. Vilken är din favoritefterrätt ?

choklad

29. Tycker du om kinamat ?

jaa

30. Tycker du om Kaffe ?

AAAA

31. Vad dricker du till frukost ?

TE SEN KAFFE

32. Sover du på någon särskild sida ?

höger

33. Kan du spela poker ?
ja

34. Tycker du om att mysa / kela ?

Ja

35. Är du en beroendemänniska ?

Nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din ?

Nej

37. Vill du ha barn ?

har ett )

38. Kan du några andra språk än svenska ?

Lite Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans ?

Ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng ?

basäng

41. Vad spenderar du helst pengar på ?

kläder smink

42. Äger du dyrbara smycken ?
min förlovnings ring

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv ?

våra bästa år haha

44. Kan du rulla med tungan ?

Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner ?

min mamma tror hon e rolig

46. Sover du med gosedjur ?

Nej

47. Vad har du för ringsignal ?

Någon inlagd Original-melodi

48. Har du kvar klädes-plagg från då du var liten ?

Nej

49. Vad har du närmast dig som är rött ?

daniellas byxor

50. Flirtar du mycket ?

Nej

51. Kan du byta olja på bilen ?

snart

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång ?


53. Vilken var den senaste boken du läste ?

så dumt med mia thörnblom

54. Läser du dagstidningen ?

ja metro s å klart

55. Prenumererar du på någon månadstidning ?

Nej

56. Dansar du i bilen ?

Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast ?

rix-fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper ?

schema tider

59. När var du i kyrkan senast ?

2008

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet ?

pg som gav mig vg

61. Hur länge har du campat som längst  i ett tält ?

2 v

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig ?

sammy gav mig precis masage me love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0