fre rusta

idag har jag jobat killen hämtade mig efter jobbet med daniella så åkte vi så klart tilö rusta behövde inhandla lite städ grejor bla till flytten har inte haft en mopp här i huset på månader  å de ble så klart en sexig mopp med hink =)


                                                                                  denb e ju bara för sexig






sen gick jag runt hela varohuset och letade efter elizabeth arden mascaran som jag gaggat om tidigare så killen vart nääästan galen jaha då e den slut så kom vi till kassan och jag va bara tvungen att fråga om dom hade kvar den och tur de den fanns i kassan weeeeeeeeei    yes skrek jag nästan i kassan så folket förstog att jag vart glad hiih så jag slog på med 2 st !!!!






nu ska jag moppa golvet i hallen katten har fått en jäkla vana att sätta sig å pissa där  å skiter utan för katt lådan gör hon oxo nån som vill ha henne !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0