en lista by mig

                                                                                              vad föredrar du


vatten el saft? saft

vinter el sommar ? sommar


hög klackat el låga? låga

mys el jeans? båda

kväll el morgon? morgon

topp modell el insider ? båda där med

Ashberg el Hasse Aro? ashberg måste jag någ ta

fiskpinnar el korv? fisk pinnar

party el film kväll? båda där med

alvedon el ipren ? IPREN

svart el vitt? svart

styrka el kondition? styrka

spice girl el backstreet boys ?om du måste hahah? absolut ingen men spice girl

mandarin el apelsin?mandarin

baksmälla el mageninfluensa? mageninfluensa

guld el silver ? silver









nu hade jag allt tråkigt .KOPIERA den här och skicka tebax till mig så jag har nått att läsa på dö tid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0