tis och bilder

åfan nu börjar katten gorma  löpa fy fan hon låter som ett ånglok har inga p piller till henne !! nu e jag hemma från jobbet hämtat lillan från dagis hon e duktig där och börjar få en personlighet =) skrattar å har jätte kul på dagis ... hihihi  hon e så rolig när hon gör sina grimaser , va förbi gammla lyan och hämtade spacklet som e kvar brorsan kommer snart och fixar jag ska kolla recept på bröd vart inge baka för mig igår kom hem halv 8  .

de e riktigt dåligt med grejer till halloween men jag och natha hittade lite kul vi får va påhittiga med de vi hittade ska bli kul å se om vi e änna dugliga party fixare ;) milena och elaine e oxo med =) 
nue  jag så rök sugen har inte rökt en cigg idag  duktiga jag ska  nog göra degen klart först

här e lite bilder

när vi va på rusta =)

















vardagsrummet inte klart massa att göra




i saningens ögonblick !!!!så fula vi ska få nya fina




här kommer de upp en schablon snart i mitten =)




före





plutta hejhej och jag

Kommentarer
Postat av: Emilio & Micaelas Mamma

vilka fina bilder!

Va har ni för kamera? det blir så himla bra kort..

2008-10-21 @ 18:42:45
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: natta

fett söt väst daniella har!

2008-10-21 @ 19:04:57
URL: http://laaala.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

va fint ni har det =)

Och va lik daniella var dig på de sista kortet =) Hon kommer nog bli likare och likare dig nu när hon blir större kul ju.

Jag tror vi kommer på heloween =) ska bli skit kul ju.

Pusspuss

2008-10-21 @ 19:47:33
URL: http://metrobloggen.se/LoveIsLife
Postat av: Milena

Va Daniella är fin, och så gulligt busig med toffsen;)

Hon har verkligen fått dina drag vilken pangbrud lilltjejen kmr bli :)

badrummet vart MYCKET FINARE..kul de ska bli o se hur käket blir :P pussss

2008-10-21 @ 22:39:38
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0