mån..bilder från tanjas dop

hej hej idag hämtade faktiskt milena daniella på dagis eftersom vi skulle på stan när jag jobbat klart  så de va lika bra ,,tror jag terrade henne under dan för jag hade såå tråkigt på jobbet ..när kl närmade sig 3 så föreställde jag mig dom hemskaste terror scenerna när hon skulle ta daniella ,milena står som ett frågetecken på dagis och daniella skriker och gapar å ja kaos hahah men de hade gåttt så bra så ,

fröken hade frågat vart hon skulle möta mig osv kändes som ett polis förhör sa hon heheh men de e bra att dom håller koll.. hon hade följt med snällt

som tur va så kom natha oxo med ner så milena fick lite moraliskt stöd när hon skulle på och av bussen höll på  att garva ihjäl mig när dom kom ner på stan hihiih...-.    a  söta tjejer  ..kommeri håg själv när man skulle på bussen första gången tror jag skakade som ett asp löv ...

köppte min glans gegga hos celestin som e jätte bra fick pröva lite av mini och som jag säger saker e alltid bättre hos andra ..vi kollade ytterliggare lite saker till halloween och hittade precis de vi letade efter el ja de va milena som hittade ska inte ta åt mig äran där de blir nog skit bra de här

hela v kommer vara stress stress stress och jobb på de

hinna sätta upp och fixa allt ....!!!vad ska jag ha på mig!!!??? har ett förslag men frågan e om pengarna räcker vilklet jag redan vet att de inte gör så jag kommer nog inte kunna köpa min guldiga peruk =(   killen får inte lön förrän nästa månad för han har precis börjat jobba för en annan nu .... sen va de iväg till natha  hämta den då varande affishen  brottom jag måste hemmm chido vart hemma många tim själv ..

sprang till mig och juste städerskan hade hittat vår katt så antagligen hade hon hoppat från ballkongen som tur var hade städerskan gått upp till claudis med den så bimbo hade vart där  hela dan hämta henne och hunden och gissa om chido  va glad att se rambo dom busade hela vägen ner till centrum ..där vi pratade med krog ägaren osv, vidare till milena tryckte i os pizza och spelade lite buzz de va skit kul sen hem huhhuuh lugn stund  väntar på att eeeeva ska komma ut på msn så hon kan trycka ut dom nya affisherna så förhoppnings vis så sätter vi ut dom imorn

älskling ska ha kreeedit för allt jobb med dom!!



på väg till eskilstuna


jag fotar och fotar =)




tanjas dop devin


tror ni jag orkar höra de där igen ..




om du får en tjuga sitter du still då ?








tog när jag väntade på morgon bussen





milena med barn vagn passar fint där hhe





Kommentarer
Postat av: Milena

hahahaha det va faktiskt askul idag ;)

2008-10-28 @ 00:49:27
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad fina dom var på dopet :) Jag och Maximilian kunde inte komma, hade också velat varit där :(

2008-10-28 @ 15:11:55
URL: http://www.metrobloggen.se/emie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0