lör sön

kl e 21:05 hälgen har vart lugn å skön vaknade imorse kl nio  av att daniella står i sängen och babblar jag va sååå trött å bara kände jag måste fåå sova ut lite la henne i sngen med os  men hon brukar sätta sig och leka  vaknade av och till men  jag fick sova till11:15  rekord på  länge , sen tyckte hon de va dax för  os att vakna ,hon satte sitt leksaks tåg i örat på mig å trök på spela knappen tills jag kolladepå henne då garvade  hon .. gick ut med hunden och sammy gjorde iordning en fin frukost äggröra och yoghurt  sen va jag pigg och glad och hyper efter  morgon kaffet

så vi började riva tapet kankerna i hallen  sen e de slipning på de sen spackling som brorsan kommer och gör på tis .på lör ska han tapetsera =)

sammy har satt och gjort halloween flyers i flera som vi ska sätta upp och dela ut till  vårt party på onkel får se om vi kan låka lite folk skulle va kul spelas ju lite annan music och så skippar vi den jädra karaoken som JAG hatar  vet att många gillar de men men ...pluttan e grinig ska lägga henne nu ... upp tidigt imorn natti

Kommentarer
Postat av: Milena

hahaha va busig daniella är :P hahahahaha

2008-10-20 @ 14:13:27
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0