iaaaam baaack =)

så mina vänner nu e jag tebax !!gick fort att få internett brukar ju annars ta v  när man väntar på att få nätet bra service ..

vi har ju flyttat nu som ni vet som läser min blogg, de va ganska skönt att inte kunna blogga  på etag de e ju sååå beroende framkallande ialf för  mig  

ialf vi STOR trivs i nya lyan har målat om bad rummet  som todigare va nån orange rosa färg jäääk går ju inte att sminka sig där inte ..! vår  ide var att ha halva väggen uppifrån och ner vit sen resterande ner beige sen en schablon i mitten  som vi hittat en grym mall till kommer bilder senare

..näste projekt e nu hallen där mina vita vinyl tapeter  ska upp som jag  alltid velat ha ,tror  de e för min kompis när jag va liten bodde i villa och dom hade de  och de ger en kännsla av lite lyx =)  tyckte de va så fint själv bodde man i en liten lya med morsan som inte hade stil för 5 öre ..hoppas vi får upp dom i hälgen nu ...

jag och killen ville basta idag ,finns en bstu här i en port lite längre ifrån men vi hittade inte nr dit så de vart mys kväll med film babylon ad grym film

har jobbat massa och e helt kaputa ska sova ut i morgon bitti sen ska vi till gammla  lägenhetenn och städa upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0