har tråkigt ....allt e inte en dans på rosor

21:o7 killen e och hämtar dom sista grejerna i lägenheten jag har dushat och vet ni vad jag har gjort kanske en självklar het för andra men jag har inte gjort de  på flera år hahah BORSTAT HÅRET tänkte att de kasnake e därför mitt hår aldrig växer nånstan  å borstar man de , ska de ju  stimulera hår säckarna   ...vi ska se om de hjälper hihi

jag och killen låg å pratde till halv 2 inatt kändes faktiskt väldigt bra efter ett ganska stort groll i hälgen .m han går ju på adhd medecin för den som inte vet och de e inte kul när han inte tar den vissa gr de  blir som upp och ner vänt ja de här e ju min blogg så varför inte skriva om de som e lite sämre allt e inte en dans på rosor men ialf

vi pratade om hormoner och jag har tänkt på de länge vi tjejer har ju en mens syckel oftast ..och e de inte mens så e de ägglossning och med de menar jag att våra hormoner e normala ca en vecka i månade FY FAN  om killarna kunde få känna på de de e inte konstigt att vi ena dan skrattar och andra dan får ett utbrott el gråter våra hormoner leker ständigt

och jag e en sån där häxa när jag har mens bad kilen att skriva upp när jag har de så han vet när han ska vara lite extra snäll förhan lär sig aldrig va de e frågan om när jag en g i månaden e på väg att skicka ut honom typ...

Kommentarer
Postat av: Fia

OK kul! Hoppas det blir lyckat då! Så kanske ni får fixa fester där fler gånger.. gäller ju egentligen bara att folk spenderar pengar och gärna att dem sköter sig hyfsat =) Du får väl ta lite kort och lägga ut här sen, nyfikna på alla utstyrslar ;-)

Nää, jag ska bara vara hemma med M, G jobbar!

2008-10-30 @ 16:57:00
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0