torsdagen då da ..bestod av att ...

ranta runt  med nathalie hahah

trodde jag skulle jobba idag så jag gick up vid 8 då daniella stog och ropade mamma mamma från sängen som fortfarande står brevid vår ..kollade en extra g på schemat och så klart att jag va ledig jaha  kände på mig de jajaj  käkade en mysig frukost med stumpan sen ut hunden så drog jag med natha på stan och till willys sen gick vi in på ett loppis de e ju skita kul va man kan fynda natha hittade ett par jätte hippa stövlar för 60 spän !!

nu ska jag springa ner till tvätt stugan högen bara växer ändå tvättade jag häromdan men jag älskar att  tvätta så de dtör mig inte ,hade delat upp de med killen varannan v men eftersom han kommer så sent från jobbet på dagarna från sthlm  och jag har ju lyx schema så tvättar jag gärna


här e ännu en liten bild va daniella ser så vuxen ut tiden går ju jätte fort









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0