tis

verkar som ni gillar den översta bäst !!!

får se om man har råd att beställa den men nu hoppas jag de går mot ljusrae tider för de känns som vi left på reserver nu i några månade fy fan de suger men jag takar verkligen dom vi fått låna en slant av  ni vet vilka ni e .nästa månad borde de va över

emma kom förbi på morgon kaffe och som vanligt va de kaos med casper och daniella ett under om dom går ihopp nån g,lämnade lillan på dagis vid 11 så gick jag vidare upp till natha vart kaffe där med  lite snack och sen kom vi fram till att vi skulle börja fixa deras vardagsrum hahah oki då började vi riva tapet kanter  så nu e de verkligen inte fint där ser ut som ett rivnings projekt men nu e de ingen återvändo om du ville ha de klart till julen=O bara köra på gumman ihihi

sitter och käkar makaroner med köttfärs sås ska snart iväg till jobbet  

vi har fått iordning sov rummet nu men d e fortfarande saker som ska göra men de e mycket mer plats i vardagsrummet nu för vi hade madrassen i enahörnet tidigare så nu kan hundarna härja bäst dom vill har nathas hund rambooo till imorn ..och bara repris repris repris på tv ophra ...

Kommentarer
Postat av: Fia

OK! Nää, inga känningar ännu.. bara ont i ryggen + foglossning =( Men, men jag överlever! Nää, nu ska jag hämta M på dagis, ses!

2008-11-11 @ 13:45:08
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0