lör

inatt sov vi allihoppa i vardagsrummet killen somnade först och han e omöjlig att väcka så jag hämtade täcke och kudde och drog ut daniellas säng i hallen hahah  så sov vi så gott
vaknade härligt så  gick vi ner till centrum så killen kunde klippa sig =)började likna jag vet inte vad min bumbi björn hehe de vart fin fint dom e jätte duktiga här nere sen åkte vi ner på stan de va mysigt ,letade efter ett par skor för de e bara flipp flopp kvar av hans lacoste från förra året men han hittade inge så gick vi till zoo affären och köppte foder till voven ...sen hem

kvällen vart riktigt kul ...bio! såg twilight med sandra natha mini och dennis syrra jätte bra film, lite romantisk oxo  
ni fick mig att skratta högt hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0