influensa´n e på påhällsning här =(

spydde som en gris  imorse på jobbet så jag va tvungen att åka hem slängde mig i sängen ochvaknade vid 13:00  mådde bättre då så jag trodde de va bara nått tillfälligt på smällen kanske villket jag inte skulle bli så  glad över !!!måste fixa prev medel nån som har erfarenhet av kopparspiralen ??

killen skulle jobba lite längre så jag drog på mig kläderna och luffade ner till dagiset och hämtade lill tjejen sen hem igen låg i sängen och så kom feber och frossa skit kul men då kanske jag har influensa och inte e på smällen bättre de !! 

har ont i hela kroppen och shit va de e synd om mig =O skulle ju fixa i nathas lägenhet imorn men brorsan fick inte med sig spackel spadarna heller så de får vänta lite om ni inte fixar på annat sätt kanske nån anna som kan låna ....skulle till mamma och fira henne oxo imorn men de lär ju inte bli av 0(

älskling e nere och köper godis till mig nu så ska jag lägga mig i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0