fredag och köttbulle gratäng för er som e trötta på hederliga köttbullar och makaroner

för att göra köttbullar och makaroner lite mer intresant för jag e så  trött på de så försöker jag mig nu på nån köttbulle gratäng /soppa  får se va de blir

kokade makaroner och stekte köttbular som vanligt gjorde en valigd ägg stanning el va de heter med ägg och mjölk så hälde jag i ketchup i de ..grötigt va hahah

så la jag i makaronerna och köttbullarna på de kryddade med massa så äggstanningen  över nu ska vi se om de kan bli min nya köttbulle gratäng!

hååå nu e jag propp mätt leif  och natha bjöd på tacos jaaamiii  får se om jag går över till emma om etag för killen sitter och ska spela med andre hemma hos os

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0