utgång

idag lördag. sån bakis jag vaknade med imorse ursh ändå drack man inte så mycket  nu känner man sig som människa igen kl e tio över 8 å jag e på sånt gos humör vill bara lägga mig i soffan å slå på en bra film ,ja de vart
 
stanleys igår de va  inte så mycket folk men  jag å sandra shekade loss de va kul sen tog jag taxi hem
sammy satt här med några kommpisar lillan va hos mormor ..lovade mamma att sova  ut när danie va där men de vart inte så mycket sova vaknade  halv 10 å ringde å kollade vart mamma va dom hade redan gått ut  på lite  picknik

de e så sjuttons varmt så jag tyckte synd om mamma att ha daniella å 3 små ettriga hundar jag vet hur svtten brukar rinna på henne men e man envis så emna men ialf de va riktigt skönt med den promenaden . sammy hjälper leif å nathale med flytten jag väntar på natha men hon verkar inte dyka upp sa att jag kunde ha deras lilla bebis här etag så dom kunde fixa å dona i lugn  å ro mene menn ..lillan går här fram å tebax  mot soffan å bordet hon får sånt jubel när hon lyckas gå från soffan till bordet ..de va idag å igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0