måndag

idag har jag vart hos mamma lämnade en blombuket =) sen ville hon ta med daniella på stan så jag stannade där  och slumrade till hatar att sova på dagarna då e jag så slö när man vaknat men ialf sen kom älskling förbi på lunchen så åt vi pizza på pizzerian fick se hans nya firma bil stolt han e heheh

han kom å hämtade mig senare vid 4 tiden han lämnade hem mig så kom malin å eva förbi tjatter käringar  sen va de iväg å stor handla på willys huhu en kombi skulle inte skada att ha men de e mitt fel att de inte vart de från

första början insisterade prompt på att barnvagn å allt fick plats i den bilen vi har nu audi a4 men så fel jag hade 

de e ett h vete att få plats med nått pluss att han byggt en bas låda där bak till vilken nytta vet jag ej .. nu e kl 9 å jag ska ta en dush lillan sover sött i sängen min sötaste ängel imorn ska  jag till sandra på en fika å se valparna dax för dom attt börja äta lite annat nu som fisk å mamma har skrivit en hel lista på va de ska va gulligt av henne

ha de bra allihoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0