då va de klart på castingen

då va man hemma de gick helt ok lite tråkigt att man inte fick se så mycket när emma sjöng men jag kikade lite bakom gardinen dom skulle höra av sig om en månad till henne ,.... huh vilka köer de va från sthlm tog nära på 2 tim att komma hem därifrån men lillan va så lugn i bilen satt å diggade musiken i vanlig ordning  svängde förbi mc donken å slängde i mig en hel hamburgare plus emmas halva gissa om jag e spy färdig nu !!  hon måste enligt henne  hålla formen till bröllopet nästa månad  men de tycker inte jag hon e så slank ändå..

killen lämnade av mig å daniella och skulle iväg  å mecka med leifs  bil väl hemma så har jag så klart inga nycklar  där står man med ungen i famnen å ser dum ut men som tur va så va gud mor jennie hemma ps världens sötaste gud mor skämmer bort daniella till max fy på dig ..å din syster med puss till er  ialf !!!!
älsklngen kom ialf efter 20 min . i hälgen ska jag jobba så idag blir de en lugn fredag ska ta en dush ,saknar  badkar grymt mycket men där somnade jag bara jämt endå  men men ne nu ska jag lägga mig ppå soffan etag, jennie kommer in strax  kul när man bor dörr i dörr trodde vi skulle gå varran på nerverna när hon flyttade  hit men de har vi inte gjort de har vart så mysigt så när  hon springer titt som tätt här å samma här heheh  nu ska  jag lägga henne hon börjar bli över trött å sitter å river toa papper i 10000 bitar  nati för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0