stoppa om dig

de e de härligaste som finns att få stoppa om dig i din säng när du har somnat i min famn veta att du ligger tryggt  å sover sött min lilla princessa .
Idag har jag vart barn ledig lämnade daniella hos mormmor dom tog en runda på stan å kollade ankorna vid maren =) jag åkte upp till mikis som oxo e barn ledig den här vecka, vi passade på att njuta av dan å bara sola å slappa vi spelade lite kort hur vida de gick när de blåste endel men de va kul, kaffe kaffe å ännu mera kaffe vart de heheh Mikis vart bränd  och ser ut som en kokt kräfta nu med frossa stackare jag oljade in mig i daniellas solskydd faktor 50 innan jag åkte iväg å de verkar ha hjälpt för jag har inte brännt mig så värst . sammy kom å hämtade mig vid 6 då vart de drive in på mc doncen en qp ches o co med choklada milk shake jami .
imorn ska jag göra nått som inte e lika kul abort e i ca bara 4 v ...image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0