sitter hos nathalie

blir helt handikaps förlamad utan data !!!kommer snart lite nya bilder och imorn e de bröllop emma nordquist och christer liefvengren blir ett hahah de ska bli så kul va meningen att vi skulle sova där alla tärnor men jag vette sjutton om jag ska sova hemma med tanken på valprna å lille pluttan har en kännsla av att män inte klarar lika mycket som kvinnor !!!hahah träffade sandra å dennis i veckan dom va förbi de va kul att se dom de va länge sen  men nu går dom i tankarna att oxo flytta hit till huset skulle va skit skoj  litet gäng i samma hus =)  annars har inte hänt så mycket  känns som de vart massa att göra men hmmm  va har man gjort bara att valparna tar all tid  hinner  springa ner på stan emelanåt ..ne sitta  hemma klara jag inte då får jag tupp juk !!! hundarna går på tisdag  hela bunten ska bli så skönt  stor städa hela lägenheten !!!
kollade snabbt tb fanns 2 st  3 på precis dom stäällena jag vill men läget e som de e men vill verkligen göra ett rum till danie  nu !!! nu måste jag in till mig daniella har spytt å e snorig å grinig återkommer

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

hur var bröllopet? =) Jag och natalie tänkte fika på onsdag, har du tid då? Efter jobbet, vid 5 kanske.

Kram kram!

2008-06-29 @ 20:46:38
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

Aa gör så =)

2008-07-01 @ 16:53:33
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0