sååå svår väkt

hur fan kan man vara så här svår väkt jag menar då killen finns de nå piller för de så tippsa mig jag blir helt galen . hans kusin kom in här kl 6 imors å försökte få liv i honom men icka jag e van att bråka med honom på mornarna så jag sa du får drrrraaa upp honom . jag går upp å försöker få liv på människan men ingenting funkar han viftar  å sparka å flaksar som en galning  nu  e kl 9 å  han sover fortfarande fy fan vilket h vete de e .
jag ska ner på stan strax så slipper jag vara här när  han vaknar så kan an gott sova vidare nu vaknar lillan de va på tiden

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Haha, ja de är kul, men jag har blivit helt beroende, haha skriver hela tiden, men de är kul, för då hör fler och fler företag av sig så får man massa saker =) vad ska du göra ida då?
Kram!

2008-06-02 @ 15:37:35
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Jag har hört att adhd eller eppilepsi medicin kan göra så man blir jävligt svårväckt..
Tror inte att de finns medicin emot de, isåfall ska man väl sluta ta den medicin som gör än svårväckt.. du får hälla vatten på han så han vaknar.. =) Eller bya medecin, de måste väl finnas olika? för man ska ju inte få några biverkningar av de.. han får kolla med sin läkare =)

2008-06-02 @ 15:43:04
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0