pizza å film

mmm kan de bli bättre väntar på killen han e nere å köper pizza  vill ha en barn oriental äter ändå aldrig en hel pizza .annars brukar de bli vanliga vesuvio  . hundarna röjer å jag känner den där valp lukten långt upp i näsan vill inte vädra för mycket för jag tycker de e lite kyligt ute och lillan kanske blir kall . danileea tog sig precis ner från soffan själv hihi nu ska hon till valparna å dra dom i öronen sen när dom gör samma sak skriker hon men hon e väldigt duktig har lärt henne att man ska klappa dom fint ja fint .ja när inte motoriken sitter på alla ställen så kan de bli lite kul men hon försöker .. uhhh satte foten i en piss pöl grrrrrrlrrr!! nu ska jag byta tidnings papper här i vardags rummet dom e ändå väldigt duktiga att pissa på papper





                                                                    mys pysss

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Jag vill också ha pizza =) är as bakis..

Haha vi måste hitta på nått snart..

PUSS

2008-06-15 @ 10:35:14
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Sandra Jonaeson

JA, absolut.. när åker dem i väg?

Jag kan kanske komma förbi nästa vecka.

Puss

2008-06-17 @ 16:50:13
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0