mini och jag

vill ha min sladd till kameran !! idag började dagen på sjukan mötte "mini" merita utanför hon följde med mig tur de för de tog längre tid än väntat tack gumman .. efter besöket där promenerade vi i rask takt till stan  tills mini slängde ur sig ta å sakta ner ! hehe a så e de när man e små barns mamma , van att ha brottom överallt ,vi satte os vid maren på gräsmattan å drack en varsin kaffe med mjölk, kaffe ska vara kaffe inte latte el nått annat . de va riktigt gott efter de där besöket  .. först kom de en äldre gubbe fram till os å frågade om vi ville lösa ett matte tal vi garvade å jag sa att jag e världelös på matte men gör ett försök heheh a de va verkligen komplicerat hajade nada

sen kom en annan gubbe som är granne  med en som jag jobbat hos han ville bjuda på glass å de tackade vi ju så klart inte nej till när de va så varmt de vart glassigt värre när daniella började med sin mjuk glass så klart .. jamjam
sen kom mamma  på sin syckel styrena fulla med mat kassa r heheh de såg ganska kul ut hon bjöd os på jordgubbar då vart de ännu kladdigare för lillans del som "jag kan själv "
ialf efter några tim där nere så åkte vi hem till mig där träffade vi natha som skulle till sjukan stackare hade fått en bula på tutten men som tur va de inget farlig när man precis fått  barn så e de mycket som händer de va hormonerna osv men läskigt ju .. vi passade rambo  å tog en promenix med han sen vart de kaffe å överkokta makaroner å kött bullar ja de går väll de med behövde få i mig en riktig mål tid efter allt små ätande.

tack å hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0