lugn stund

gissa om jag upskattar en lugn stund om ja så bara sitter å läser lite nyheter vilket man nu för tiden inte har tid med  el slappa på soffan  än har inte valaprna tagit mina krafter de här går smidiagare än vänttat .måste lixom lägga upp en strategi så  flyter de på .
kom 20 min försent till bvc i morse  baterierna på kl håller på att taslut även fast alla påpekade de hela dan igår så glömde jag bort de . som tur va fanns de tid å lill pluttan fick undersökas allt såg bra ut hon hade gått ner aningen i vikt men de har vart så varmt nu dom här dagarna så inte ens hon velat äta de kan man ju förstå  så de va inge ara med de på längden växer hon mycket vikt 8,23   längd 72 . motoriken satt fint på henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0