onsdag fun fun fun

sandra å dennis kom förbi nu sitter vi hos  nathalie hela bunten =)  Elina sover i sandras famn å daniella kryper runt å slänger iväg allt hon kan komma åt nu går hon några steg själv så kul att se man blir helt till sig när hon struttar runt hihihi
 bestämde mig för att dra ut  tjejerna idag ka ner till stanleys å dricka lite å bara prata lite skit himla trevligt de va etag sen  kul att ma blivit några st hoppas ni flyttar hit snart =) .
ska träffa andra sandra där nere oxo  de va etag sen vi sågs datan paj å nytt nr få se hur länge jag lyckas ha de här nr å mob jag tippar  på en månad max !!
nu ska jag smutta på min öl nam namn  inga drinkar för min del öl ska de va .återkimmer hur kvällen vart   älskling  å leif ska ha ungarna dennis ska väll va med här på en kant fast han inte blivit pappa än men han e bra sugen vet jag 

 söta pappor  men de förtjänar vi tycker jag slitna morsor hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur mar ni. vi mar super.

vi hars nar vi kommer hem.puss ochkram

2008-07-11 @ 21:09:34
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0