skärholmen =)

yey  slutade en timma tidigare så jag passade på att gå å sola å jennie dom nya rören va fan för varma  15 min å jag va kokt huh !
sammy e hemma lagom i tid för en g skull så hjälper han leif med nån hylla sen åker vi till skärholmen va länge sen jag va där hoppas dom har allt i ordning måste hitta en klänning stackare drog med en jag jobbar på stan å jag va bara tvungen att pröva en klänning jag hittade nere på stan men den  satt inte bra så punkt slut finns inget fint här i stan ...
å lite lös hår måste jag köpa har massa här men ingen färg som passar till min nuvarande rått / blond/ jag vet inte vad

för färg men jag sattsar på de ljusare nu  hoppas de händer nått kul runt jul el nyår har lite pain killer för de   med barn vakt å hur jag jobbar fan fan fan får sjukanmäla mig i värsta fall hahah hoppas inte chefen läser min blogg hihihi skulle va kul va   skoja ..........

Kommentarer
Postat av: Fia

Vart solar du?!

Hoppas ni haft en bra jul, ätit massa gott och fått fina presenter =)

Kramar // Fia

2008-12-26 @ 10:55:52
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0