ons

hoho vart sent igår med .killen hade spacklat hallen när jag kom hem weiii nu ska tapeterna upp ...
emma hade terrat mig på mob imorse så messade hon mig kvart över nio då jag skulle ner och öppna för att ha leon åh jag sov ju som en stock men jag vaknade till halv 10 ialf hahah stackare hade stått där en kvart å leon baj nödig

nu har vi ätti frukost ska ta med ungarna på en promenad sen ska jag göra lite annat får se hur de går =?

daniella sov som en ros inatt hela natten ,nu sover hon i vardagsrummet och vi i sov  rummmet snart kan hon  sova i sitt eget rum skönt jööö

ser på daniella och leon va  kul dom båda har de e en perfect ålder att skaffa en till när hon e 3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0