ons mamma på riktigt igen

åh så skönt nu när helvetet är över krafterna e tebax och jag har orka att busa med daniella igen shit va slö man har vart näää de får aldrig hända igen nu blir de till att stoppa upp spiral hoppas att de funkar så man inte får nå inflamation el nått annat !!!ojoj tiden får ska snart lämna daniella på dagis nu har emmas casper börjat där oxo och de verkar gå bra han e så inne i leksakerna så dom hinner inte bråka med varandra men hon vart faktiskt ledsen sist dom va här och skulle gå men då fick hon en snyting av casper för de hahaha

petter på 4an åldras han aldrig e han inte typ 40 ..

älskling kom med värsta hajtek micron  igår med grill och allt i silver skit fin och oanvänd som dom skulle kasta på jobbet!!

vad ska man hitta på idag kanske gå upp och väcka natahlia om hon inte redan åkt iväg hon har ju bil nu =)

hej för idag

snodde från sandras facebok








träffade emma på väg ner till dagiset hon hängdemed till natha och jag har precis skådat en männsklig höns gård hahaha nu e jag hemma tänkte laga mat till mig och så sammy har när han kommit hem =) va snälll jag e

Kommentarer
Postat av: Milena

jag ska oxå ha spiral fick tid förra veckan men jag va sjuk! :(

2008-12-03 @ 10:27:04
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Milena

nej men alltså, jag har ingen aning, för jag skulle ju på möte förra veckan men jag va sjuk, vi skulle bara prata om hur dom gjorde och mina alternativ o så sen skulle jag få en ny tid där jag då ska få in skiten :P ja vi ses imorn pusss

2008-12-03 @ 13:44:42
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Milena

nej men alltså, jag har ingen aning, för jag skulle ju på möte förra veckan men jag va sjuk, vi skulle bara prata om hur dom gjorde och mina alternativ o så sen skulle jag få en ny tid där jag då ska få in skiten :P ja vi ses imorn pusss

2008-12-03 @ 13:45:04
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0