månda

kaffe te och rök suget allt tebax som smäcken fan de va ju så skönt att slippa de ..
har jobbat sen hämtade jag daniella på dagis så va de vidare till nästa dagis och hämta wilma ska ha henne här ikväll ,elaine jobbar ..hann kmma in genom dörren och satt mig bekvämt viid datan så ringde sammy att vi skulle kolla lucia klänning till daniella jag sett på ica maxi men de fanns inte i hennes strl  så de vart  lite annat skit  istället wilma fick en hello kitty tidning jag kollade om jag hittade nån foundation men icke hade inte tid att stå där killen hade lite brottom , de va så kul när jag smetade å smetade för att försöka hitta rätt färg frågar sammy om dom  inte hade spackel och jag började as garva för han sa tidigare varför tar du inte bara spackel direkt !!!men de va ju till vår hall så klart

nån som har tipps på en bra vardaglig som täcker och lägger sig fint!!!!!!!!!!

nu ska jag laga  nåt å käka åt ungarna

ska bli så kul med lucia på tors !!!!!!!!!lilla stumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0