mån

sjuk anmälde mig idag mådde illa som fan och svettades imorse när jag vaknade så säger dom på kontoret  du viste inte de igår ?!!nej ja e fan inte synsk hur i helvette ska jag veta att jag skulle må så tröga fan..
emma kom hit imorse vi tankade ner låt den rätte komma in den sög så vi somnade med ungarna här heheh

snart kommer sammy hem ..ska göra potatismos och falukorv tänkte om man kan ha i lite lök i potatis mose så de smakar lte mer

måste tanka ner en serie för vi har än inte fått 3 ,5 och dom bra kanalerna !!
försöker mig på desperate housewife vet inte vilka delar jag tankar ner nu men de får vi se

nu kommer doctors på 4 de e ganska bra mhm dom pratar om rökning själv har jag inte rökt på 3 v yee så skönt att inte ha de där suget kaffe te och cigg går inte


Kommentarer
Postat av: Emilio & Micaelas Mamma

Okej ska helt klart rekomendera dom till min kurator. Tack!..

Han älskar att vara storebror, stolt och glad men han kan vara riktigt jävlig mot lillan, rycka i håret, slåss och göra tjuvnyp men det hör ju till syskonrollen antar jag :), Men nu har hon börjat säga ifrån och tar hans leksaker och går in med gåstolen i hans rum då tycker han inte det är lika kul, haha..

Här är det trots till 100%, hoppas Daniella inte får sån trots.. Herregud det börjar med skrik så fort man ska göra nåt, hehe..



vad gör du annars om dagarna då? går det bra på dagis för daniella?

2008-12-02 @ 13:46:09
URL: http://www.metrobloggen.se/maddeliixblogg
Postat av: Sandra

Shiit va litet du skriver, behöver glasögon för att se de dära =) Allt bra?

2008-12-02 @ 20:31:03
URL: http://Metrobloggen.se/LoveIsLife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0