lite från julen

brrrrrr varför skulöle kylan komma nu när man ska ha klänning på sig till nyår kommer ju frysa häcken av mig brrr
julen va som vanlig hade ingen jul stämmning ialf vet inte vart den tog vägen i år ..va hos sammys mamma å käkade å öppnade klappar
 här e lite suddiga bilder
juste apropå de måste kolla blocket efter en billig dig kamera e ju så tråkigt utan

hade inte mycket mer att tillägga


här provar vi kläder =P-..........

e du klar snart paaaaaaaapa












snott en plommon tomat som snart sprutar


snuttis hos gammla ina mamma ska hämta dig

momo hittar altid massa kul








nu ska jag plocka undan än en g all skit å bära ner lite av henne lek saker hon har fått av mamma .. sammy hade städat kliniskt här när jag kom hem å tagit fram vår nya matta å faaaaaaaan om chido drar sin röv på den å gör fart  sträckor !!!

Kommentarer
Postat av: mia

FIA hur oimmer jag in på din blogg da ????? jag solar i mariekäll men du har ju på barr ,vi har på mynt oxo solarie .har du prövat dom ?

2008-12-29 @ 18:13:15
URL: http://miasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0