inte min dag

åhhhhh känner hur jag kokar ..känns som jag kan skjuta den jäveln som säger fel juust nu !!!!!vet ej varför kanske
mensen som e på g !!!!!
skulle till systemet mm låna nathas  bil går ner med hund å ungar nä du kan gå upp igen jag åker med leif fiiita va sur jag vart  daniella som går snigel steg å jag orkar inte bära henne å hunden som drar åt alla håll såg nog inte ut som bästa morsan när  jag tog henne under armen å skriker åt hunden men what to do a bad day
nu måste jag ha kaffe så kanske de blir bättre här huhuhuuh

blir middag hos natha å leif ikväll mysigt =) får se vad kvällen bjuder på e ju så när man har segaste killen som inte kan planera !!!!!!!! själv jobbar jag kväll så jag kommer senare ganska skönt för jag orkar inte vara social nu för 5 öre..
daniella ska till momo . igår fick hon som en astma grej för hennes hosta som en mask man sätter för munnen när hon har en host atack hon fick väll rena skräck upplevelsen inatt när den kom över henne stackare
..va till skhlm igår de va kul sandra shoppade loss med alla hennes hundra present kort  själv köppte jag ett par svarta strumpbyxor till kläningen å hår vax..konstigt att man hittar kläder till andra sen när man har pengar själv å ska shoppa så hittar man nada .sandra jag säger till när jag behöver kläder så får du shoppa till mig like yor stile heheh 


                                                 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe det låter jätte bra, alltid kul me lite tjej stunder;)

2009-01-07 @ 10:23:26
URL: http://hammarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0