hehe

från heron





ja nyår ja...hoppas man kan hitta en barn vakt då blir de kanske att boka bord i sthlm eftersom vi kommer bli ett helt pack skoj med alla på ett ställe om inte så blir de middag hos natha och leif med några vänner  ja de beror på vem när osv med barn vakt till både os och elina



imorn ska killarna på jul bord så jag och natha ska upp till emma hon ska bjuda på sin goda fläskfile gryta den kan man äta ihjl sig på jag lovar sen hyr vi en komedi så vi kan ha lite kul efter alla tråkigheter från alla håll å kanter !!!!!!eller hur
tjejer !!!


när en vän sitter i skiten så de väll de bästa att bara vara ärlig å säga hur de ligger till sen får de gå som de går och de blir de bästa .men de man går igenom å man håller ihopp gör än väll bara starkare jag är inte den som hänger upp mig jag vill snabbt gå vidare å lägger bakom mig alla kan göra misstag men jag förlåter snbbat saker kan bli så fel och allt så komplicerat .

jag hoppas alla kan vara vänner och vi kan ha den fetaste tjej kvällen nånsin =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0