hälgen

nu e de sön hälgen har vart skön i fredas käkade vi middag hos emma de vart jag emma elaini och natha pluss barn 3 småttingar å en lite större ja du kan ju föreställa dig hur de va men daniella fick jag i säng vid halv 8 så de va skönt för jag hade verkligen inte ork att konka på henne för min mage va kaos fick i mig lite käk men inget mer sen kom allt upp vet ick va de va men de började redan på morgonen kankse hade käkat nått dåligt . hoppas ni sanerade toan efter mig !!orkade se idol till dom visade nyheterna då begav jag mig hem men de va en mysig kväll med er kakell tantter =O

igår va de film film film hela dagen för mig och älsklingen rekomenderar hårt  TRANSPORTER  1    2   och 3

ska snart åka till killens mamma å käka .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0