SÖN

 kl är bara 22:17 känns som den e mycket mer tog en kopp kaffe för en timma sen å snackade med emma i tel skulle inte gjort de för nu känner jag mig helt hyper el e de bara som man inbillar sig att kaffe gör en pigg inte vet jag .

idag har jag vart å hällsat på jennies bror på karolinska förutom den jäääte långa promenaden från ja nu kommer jag inte ihåg va den tåg stationen hhette som vi klev av på hette men så va de en bra bit att gå annars va de kul att se han han återhämtar sig bra .stannade där  ca 2 -3 tim sen tog vi bussen till t centralen å tåget hem. älsklingen hade slocknat på soffan så jag har nu kollat på 2 filmer helt ensam. HANCKOK ganska bra film men inte som jag trodde sen vart de HOW TO DEAL tror de e en gammal film men den va mysig att se . daniella somnade vid 8 hon va helt slut efter resan .

imorn bitti kommer en snurrig dam å kollar på vår lägenhet hoppas hon tackar nej såå sandra å dennis får den  tänker inte göra nå större ofringar att städa för den delen !

nu måste jag bara hoppa in i dushen kanske blir en till film efter de ..............................

DANIELLA du e mammas prinsessa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0